niedziela, 23 listopada 2014

statek na tle gwiazd

Nie uwierzycie co dziś uszyłam.... trzeci statek piracki. Wzór bardzo mi się podoba, piratów w Rodzinie mam kliku, nie mogłam się oprzeć, żeby uszyć jeszcze jedną łajbę. Miałam napisać, że to już ostatnia, ale nie będę się zarzekać...
Tym razem podeszłam do szycia trochę inaczej niż poprzednio - najpierw uszyłam wszystkie kawałeczki, dlatego mogłam zrobić takie oto zdjęcie.



Przyznam, się, że gdybym nie znała tej techniki, nie uwierzyłabym, że z tego może powstać obrazek...


Boki obszyłam czerwonym materiałem, dałam się już wciągnąć w rozpoczynający się nastrój przedświąteczny....


Tył poduszki jest również czerwony z tym że z morskim motywem. Zapatrzyłam się wczoraj z kolejny film z serii Piraci z Karaibów.... Zapięcie jak zwykle na zamek no i metka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz