wtorek, 11 listopada 2014

paper piecing - kosogłos

Kto z Was czytał lub oglądał "Igrzyska śmierci" na pewno kojarzy kosogłosa - ptaka, który towarzyszył Katnis i stał się symbolem wolności. Książkę czytała też moja siostrzenica, dlatego bardzo ucieszyłam się, gdy znalazłam wzór kosogłosa w internecie (tutaj). Na ten stronie jest cała seria wzorów z Igrzysk śmierci, mam plan uszyć je wszystkie...


I jeszcze trochę zdjęć poduchy - pikowanie lotem trzemiela


z tyłu zameczek i moja metka

Dzięki pikowaniu tła, uzyskałam efekt wypukłości wzoru. Efekt widać wtedy, jeżeli w środku nie ma poduszki.



6 komentarzy:

  1. Idziesz jak burza! Kolejny udany wzór pp!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały pomysł z tymi wzorami "igrzyska śmierci"
    będę z niecierpliwością czekała na kolejne odsłony

    OdpowiedzUsuń
  3. PP odkryłam niedawno i bardzo mi sie podoba ta technika, a podusia świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poszeweczka, gdyby zmienić jej tło, to ten złoty kolorek byłby, jak znalazł na zabawę u Danutki w listopadzie. Pomyśl o tym, jeszcze zdążysz, bo świetnie Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie doczytałam, że musi być złoto samo lub z konkretnym kolorem. Zamówiłam już fioletową tkaninę, jak dojdzie na czas, to może zdążę uszyć!

      Usuń
  5. No to dla wielbicielki tej sagi niesamowity prezent :) Świetnie Ci poduszka wyszła. I widzę metkę :)

    OdpowiedzUsuń