poniedziałek, 3 listopada 2014

handmade - popieram ideę i tworzę własną metkę

Popieram akcję promowania rękodzieła, dlatego postanowiłam dołączyć do akcji, którą znalazłam na stronie Kreatywne Kobiety . Korzystając z podpowiedzi na pinterest stworzyłam własną etykietę HANDMADE, którą będę przyczepiać do moich wyrobów. Przy okazji dziękuję wszystkim twórcom rękodzieła, którzy dołączyli do obserwatorów na moim blogu i/lub napisali tak miłe komentarze do moich prac! Idę tworzyć dalej!



Tak wygląda moja nowa metka przyczepiono do zamka, który wszywam do poduszek. Pomysł jest super, każdy może wykonać taką metkę do Swoich Dzieł. W wolnych chwilach będę wyszywać moje metki  (haft krzyżykowy na kanwie) i dołączać do prac.




8 komentarzy:

  1. Metka świetna! - trochę za bardzo pracochłonna, szkoda, że nie da się skserować.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna!! idę poczytać o co w tym chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł genialny, pracochłonny, ale wyjątkowy. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam po odbiór wyróżnienia w łańcuszkowej zabawie Libster Blog Award, jeśli tylko masz na to ochotę. Absolutnie nie czuj się zobowiązana.
      Serdecznie pozdrawiam
      http://allienor.blogspot.com/2014/11/podziekowania-dezabil-i-wyroznienie.html

      Usuń
    2. Dzięki za zaproszenie, ale nie zdecyduję się na udział. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. świetny pomysł, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń