sobota, 4 stycznia 2020

Szalik na szydełku

Jakiś czas temu kupiłam czapkę, ręcznie robioną na drutach. Patrząc tak na mój zakup stwierdziłam, że w zasadzie mogłam ją zrobić sama... A ponieważ czapkę już mam, postanowiłam do kompletu zrobić do niej szalik. Kompelt nie jest idealny, bo szalik zrobiłam na szydełku a nie na drutach, ale mi bardzo się podoba:-). Wzór  na szalik znalazłam gdzieś na youtube, robiło się go bardzo szybko.



Szalik zrobiony na szydełku nr 5, szerokość 18 cm (pierwszy rząd na 38 oczek łańcuszka), długość 180 cm. Do zrobienia szalika zużyłam 4,5 motków włóczki DROPS Alaska 58 - musztarda (Materiał: 100% Wełna, Waga/długość motka: 50 g = ok. 70 metrów).



Szalik zgłaszam do zabawy na blogu Szuflada




Razem z włóczką dostałam też zawieszkę hand made (bardzo miły przedświąteczny gest), którą postanowiłam przyszyć do szalika. Wykorzystałam do tego końcówkę włóczki, którą i tak musiałam jakoś wrobić w szalik.


2 komentarze:

  1. Brawo!!! Wyszedł bardzo fajny, cieplutki o pięknym miodowym odcieniu szaliczek :)). Ja wszystkie szale i chusty robię na szydełku :)). Bardzo ładny wzór wybrałaś :). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  2. musztardowy to niestety nie mój kolor, ale elegancki szal wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń