sobota, 11 stycznia 2020

Kosmetyczki

W tym roku na prezenty świąteczne dla Rodzinki, a w zasadzie jej żeńskiej części uszyłam kosmetyczki. Projekt i materiały od Tkaniny Karoliny.

Kosmetyczki szyło się bardzo szybko, szyłam je w dwóch rozmiarach  - małe i średnie. Kosmetyczki usztywnione wigofilem, zasuwane na zamek.


Powyższe prace zgłaszam do zabawy Inspiracje kratka

INSPIRACJE - Kratka

W sumie to nie jestem pewna, ile uszyłam tych kosmetyczek. Znów zapomniałam fotografować je wszystkie na bieżąco... Przypomniałam sobie o tym podczas pakowania prezentów, kiedy część kosmetyczek była już zapakowana na prezyty.... Udało mi się sfotograłować tyle....





4 komentarze:

  1. Cudne! Wspaniałe są te kosmetyczki! BRAWO TY! Dziękuje za udział w zabawie INSPIRACJE DIY - KRATKA. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne uszytki. Dziękuję za udział w zabawie DIY - KRATKA. Pozdrawiam gorąco Paulina DT DIY.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt :) Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu Papierowo :) Pozdrawiam DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń