sobota, 4 stycznia 2020

Koszyczek na szydełku

Po dość długim czasie wróciłam do szydełkowania. Ostatni raz zrobiłam coś na szydełku chyba z 10 lat temu...
Teraz do szydełkowania wróciłam dzięki prezentowi urodzinowemu od koleżanki Basi - dostałam zestaw do zrobienia na szydełku koszyczka w kształcie lisa. W zestawie było nawet szydełko, więc nie było mowy o wymówkach, że moje stare szydełka zostały w poprzednim mieszkaniu...




Liska robiło się naprawdę szybko, instrukacja krok po kroku ze zdjęciami bardzo czytelna (choć i tak się pomyliłam i co nieco musiałam pruć). Efekt bardzo mi się podobał. Potem to już poszło z góki - zrobiłam trzy takie koszyki, zdjęcie mam tylko jednego a i tak wszyskie już trafiły do nowych właścicielek: Łucji, Małgosi i Ani.

Koszyk zrobiony ze sznurków firmy Bobbiny (jasno szary i musztardowy), szydełko nr 5.
Koszyk ma też ucgwyt, dzięki czemu może nie tylko stać, ale można go też zawiesić. W koszyku można trzymać różne przydasie....


A że ponownie złapałam bakcyla na szydełkowanie, to już robią się kolejne rzeczy, wkrótce pojawią się na blogu...

1 komentarz:

  1. świetny koszyczek :D ja ostatnio wykorzystywałam gruby sznurek bawełniany do takich tworów, skąd jest wzór liska?

    OdpowiedzUsuń