środa, 21 listopada 2018

Poduszka z wiosennymi kwiatami w odcieniach pomarańczy

Nad tą poduszką pracowałam dość długo, przede wszystkim ze względu na kwiatowy wzór wyszyty na kanwie haftem krzyżykowym (kanwa 16, mulina DMC, podwójna nitka).  Zastanawiałam się, czy haftu nie wykorzystać na uszycie serwetki, ale ostatecznie wygrała opcja z poduszką (rozmiar ok. 40 na 40 cm), a poduszkę sprezentowałam Krysi, która niedługo wybiera się na emeryturę. Poduszkę szyłam na ostatnią chwilę pół soboty, żeby zdążyć na poniedziałkowe spotkanie pożegnalne.





Tył poduszki  - jednolita bawełna, zamek i moja firmowa metka, dookoła wypustka w złotym odcieniu z  brokatem.



1 komentarz:

  1. bardzo piekna!!!!!
    Jak ktoś kiedys bedzie chciął stworzyc muzeum Twoich prac to nieźle sie bedzie musiał poświecie nabiegac za tymi poduszkami:)

    OdpowiedzUsuń